Klachtenprocedure

Bij WhiteHats vinden wij het belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen bij het ontwikkelen van veilige applicaties en het beveiligen van uw IT-omgeving. Mochten wij daar op enige wijze toch voor u in tekort zijn geschoten, dan ontvangen wij graag informatie over uw ervaring. Tips voor het verder verbeteren van onze dienstverlening zijn ook altijd welkom. Onderstaande procedure beschrijft hoe uw ervaring aan ons kunt melden en wat u vervolgens van ons kunt verwachten bij het behandelen van uw melding.

Wat wij u beloven:

  • U kunt uw melding kenbaar maken via een van de kanalen op onze contactpagina.
    Indien u uw melding schriftelijk heeft ingediend, reageren wij daar zo spoedig als mogelijk en uiterlijk binnen drie dagen op.
  • Wij behandelen uw melding vertrouwelijk en zullen uw persoonlijke gegevens niet zonder uw toestemming met derden delen, tenzij dat noodzakelijk is om een wettelijke verplichting na te komen.
  • Als wij u telefonisch of bij onze eerste schriftelijke reactie niet direct van een passende oplossing kunnen voorzien, informeren wij u daarover en zorgen dat u vervolgens binnen twee weken door ons wordt geïnformeerd over:
    • onze beoordeling van de melding;
    • mogelijke oplossingsrichtingen;
    • de verwachte oplostermijn (maximaal twee maanden).
  • Wij houden u vervolgens op de hoogte van de voortgang van het oplossen van het probleem.